Η ΜΙΥΑ ΓΕΝΕΣΙΣ ΑΘΗΝΩΝ – ΘΡΑΚΗΣ ανταποκρινόμενη στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών στο χώρο της υγείας, που επιβάλλουν τα εθνικά και διεθνή πρότυπα, τα ευρωπαϊκά δεδομένα και η ισχύουσα νομοθεσία, αποφάσισε να εφαρμόσει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κατά ΕΝ 15224:2012.
Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Κλινικής καλύπτει την Παροχή διαγνωστικών & θεραπευτικών υπηρεσιών της ΜΙΥΑ, με ειδικό αντικείμενο τη βέλτιστη διαγνωστική και θεραπευτική προσέγγιση των ασθενών με προβλήματα υπογονιμότητας και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της κλινικής, καθώς επίσης και σε συμφωνία με Νομικές και Κανονιστικές απαιτήσεις.
Η ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης και των απαιτήσεων των ασθενών, των συγγενών τους και των ασφαλιστικών φορέων, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας και η ευσυνειδησία και η συνέπεια αποτελούν βασικές αρχές της ΜΙΥΑ. Γενικός στόχος είναι η παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη τα επιτεύγματα της εξέλιξης στον τομέα της ιατρικής. Πιο συγκεκριμένα η κλινική επιδιώκει:
- την οργάνωση των παρεχόμενων υπηρεσιών κατά τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται η μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, καθώς και η δημιουργία στους «Πελάτες» αισθήματος ασφάλειας και σιγουριάς σε όλο το φάσμα των αναλύσεων που παρέχει η ΜΙΥΑ,
- το συντονισμό και την παρακολούθηση όλων των υποστηρικτικών ενεργειών της λειτουργίας της ΜΙΥΑ, με σκοπό τη διατήρηση υψηλού & αξιόπιστου επιπέδου υπηρεσιών,
- τη συνεχή εκπαίδευση και καθοδήγηση του προσωπικού, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις της εργασίας του σύμφωνα με τις αρχές και τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από τη Διοίκηση και το Σύστημα Ποιότητας,
- η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της συνολικής λειτουργίας του Συστήματος Ποιότητας μέσω της τακτικής παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας και καταλληλότητάς του,
- την εφαρμογή των πιο σύγχρονων επιστημονικών μεθόδων
- την εφαρμογή της διεργασίας διαχείρισης του κλινικού κινδύνου, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης της κλινικής επικινδυνότητας,
- το σεβασμό στις ιδιαιτερότητες των ασθενών και των προσωπικών τους δεδομένων,
- την τήρηση των ηθικών αξιών, της ηθικής και δεοντολογίας και των χαρακτηριστικών και απαιτήσεων ποιότητας στις υπηρεσίες παροχής φροντίδας υγείας και την ασφάλεια στο σύνολο των ημεδαπών και των διεθνών ασθενών και λοιπών πελατών και ενδιαφερομένων μερών,
- τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της λειτουργίας της κλινικής με την αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων :
– Καθορισμό και ανασκόπηση στόχων ποιότητας.
– Ανασκόπηση Διοίκησης.
– Εσωτερικές Επιθεωρήσεις.
– Διορθωτικές και Προληπτικές Ενέργειες.
– Συστηματική ανάλυση δεδομένων που προκύπτουν από τα Αρχεία Ποιότητας.
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχουν πραγματοποιηθεί στην τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και της συνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι αρχές της ΜΙΥΑ.
Η Διοίκηση δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής και του εξοπλισμού που κρίνεται απαραίτητη για την υλοποίηση των εργασιών της. Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και είναι επιβεβλημένο να συμβάλλει στη διαχείριση της ποιότητας, της ασφάλειας των προϊόντων και την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες.
Διαδικασίες, ροές και ενέργειες οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης. Η πολιτική ανασκοπείται ετησίως.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΥΑ ΓΕΝΕΣΙΣ ΑΘΗΝΩΝ – ΘΡΑΚΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ Αλεξανδρούπολη, 09.05.2024